martedì 3 gennaio 2012

Glamour de Moldova


De-i frig, de ploua, de bate vintul, la Chisinau fetele isi pun ciorapi tip plasa, sau 20 DN transparenti, o fustita mini de culoare neagra, tocuri cit mai inalte, si problema e rezolvata. Vara, iarna, la scoala, la piata, sau la disco, vestimentatia e aceeasi. Te uiti in jur si te cuprinde mila. Te uiti in vitrinile magazinelor, care mai de care branduri, spatii superbe, dar continutul acelasi de ani si ani se repeta. Aceleasi culori negru, maro, gri. Aceleasi haine cu mici modificari, si peste tot continutul e la fel. Nu mai vorbim de incaltaminte, ca chiar de citeva decenii e la fel. Culorile cele mai sumbre si modelele cele mai nastrusnice. Eu la shopping nu merg, caci nu am ce sa aleg. Imi iau cite ceva de pe net, din alte tari si apelez la curieri ca sa-mi livreze comanda acasa. Pun in miscare imaginatia, si incerc sa immaginez o vitrina asa cum o vreau eu. Cu haine gindite de cineva, create, care sa exalteze personalitatea fiecaruia, stilul, si sa varieze de la o ocazie la alta. Shoppingul meu este imaginar, si se reduce la faptul ca iarasi ajung la concluzia ca umanitatea e in pana de idei.

Eva Adams

1 commento: