domenica 11 dicembre 2011

Fularul

Un singur cuvint, dar multe forme, culori, modalitati de folosinta. Fularul. Pina nu demult, ignoram acest accesoriu. Imi puneam pulovere caldute, care ma proteja de frig, si mi se parea ok.
Recent am descoperit sarmul fularelor. Cum nu aveam nici macar unul in gerderoba mea, am gasit unul la intimplare, care asa si nu am inteles cui apartine, si l-a luat in folosinta pe o zi. Deoarece aveam putin guturai.
Iata abia in acea zia m inteles un lucru. Ca fularul este un accesoriu indispensabil pe timp de iarna, si nu doar.
Peste citeva zile am iesit in oras, si mi-am pus o mini fustita, colanti auto aderenti, deci practic descoperita….pe timp de iarna….am gasit solutia, ca sa am o tinuta mai invernala, mi-am luat fular, si nu unul oarecare, ci din categoria celor calduroase, mari. La inceput mi se paruse o idee poate nu suficient de inspirata, dar…..am realizat ca aceasta combinatie e foarte sexy, foarte trendy, foarte comoda, si foarte  calduroasa……

Nessun commento:

Posta un commento