martedì 20 dicembre 2011

open mind style


Fiecare din noi tinde sa-si construiasaca propria lume, propriul univers, propriile acceptiuni si postulate. Dupa care fiecare la rindul sau crede de a fi mai presus decit celalalt, care nu face parte din lumea lui. Apar critici dure, stratificarea, care pina la urma este si ea o chestiune mai mult imaginara, in baza conceptelor si preconceptelor fiecaruia. 
Brandurile si publicitatea ne marcheaza, ne diferentiaza, ne opacizeaza intr-un fel, pentru ca nu reusim sa gindim, sa decidem, decid marcile pentru noi, ne sint bagate pe git, iar noi ramine doar sa le inghitim. Bune, rele, sunt niste marci. Si pina la urma sintem marcati de aceste marci, (daca permiteti jocul de cuvinte).
Si unde este liberta tea noastra de gindire si expresie, la care tot aspiram de milenii? Ma refer la capitolul fashion si lifestyle. Pai adevarul este can u prea avem aceasta libertate.
Conceptul de baza al filosofiei mele de moda, este acela de a te putea exprima liber in tot ce tine de stil, tendinta,  creatie, de a da friu liber imaginatiei.
Nu vad de ce culoarea trebuie sa fie uniforma, sau culorile sa fie din aceeasi gama, sau mai nu stiu ce alte preconcepte.
Mie daca imi place o haina, sau un accesoriu, sau o bucata de stofa, imi fac o haina, pe care o combin dupa bunul meu plac…indiferent de paleta de culori preexistenta.
Zilele trecute mi-am pus colanti de un rosu incendiar, dupa ce imi pusesem deja fusta bej, bluzita albastru intunecat, giaca albastru intunecat , cizmele bej spre cafeniu.
La prima vedere nu se leaga una cu alta, pai cine a zis ca trebuie sa se lege. E ok asa, mie imi place. Ador contra stele.
Ma simt bine in astfel de tinute contrastante. Credeam ca poate voi suscita careva critici la adresa mea, si eram gata de replica. Dar, in mod miraculos a fost exact contrariul asteptarilor mele. Am intrat si in boutique-uri fashion si am primit doar exclamatii de admiratie. Am fost la medic, si asistenta mi-a comunicat admiratia ei pentru stilul meu, ba chiar m-a incurajat sa o tin asa pe linie dreapta, sa nu faca abateri de la acest stil de tinute ( ea ma vazuse si anterior si s-a complementat cu mine). Adica in concluzie femeia imi cerea sa nu fac abateri de la abateri.
Good.
Acesta si este sensul. Sa nu existe reguli atunci cind deste vorba de propriul stil, de propriile idei. De ce o mina de oameni pot sa-si impuna ideile la nivel global, iar fanteziile noastre trebuie sa le tinem la cutiuta, ca sa nu fim contra curentului?
Eu nu accept. Eu vreau sa-mi exprim propriile idei.          

1 commento: